Balkongmys!

Myyyys!
Jag vaknade 05.20 i morse, pigg som attan!
Så jag bestämde mig för att knata ner till stan och handla bullar på bageriet.
Jag gick hem om och lämnade bullarna, sen givk jag hem till Åse och hämtade Nodde och vi gick en runda.
När vi kom hem tog jag en kopp kaffe och en bulle och så satt vi på balkongen och njöt! :)
Så jäkla härligt!

Jag gjorde precis ett körkortstest på datorn, det gick väl sådär.. Jag fick 54 rätt, man ska ha 62 eller 63 rätt för att bli godkänd.
Men hade det varit uppskrivning så hade jag klarat det, för så ska man bara ha 52 rätt :)

Det är de här med last och crap som jag inte kan lära mig!
Så jag ska ner till körskolan sen tänkte jag och prata lite med min lärare och sitta lite vid datorn där..

Men annars känns teorin kanon!

Detta fixar jag! Tredje gången gillt :P

Vad händer hos dig idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart du klarar teorin, jag tror på dig!

2008-06-09 @ 16:39:03
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Elin

woohoo..klart du fiixaaar :D

å dä ä starkt å va pigg 05.20 du..då ä jag tröttare än tröttast.

2008-06-10 @ 18:13:49
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0