Bullbak!

Fy fanken vad jag var huslig igår kväll!
Jag blev sjukt sugen på att baka, så vid 17 tiden sprang jag ner till Kvantum och handlade lite.
Det var meningen att jag skulle baka kanelbullar, men jag hade inte så mycket kanel hemma som jag trodde.
Så det fick bli några vaniljbullar också! Men det gör inget för de är också goda som attan! :)

Sen när bullarna var färdiga så bakade jag scones till Ralle!
Dom blev goda! Mumms!
Hehe..

Idag ska jag ner till körskolan och plugga teori, och jag tänkte ta med mig en påse bullar till dom bara för att de är så snälla!

Sen ikväll har jag mitt första provpass på telefonjobbet, och om jag ska vara helt ärlig så är jag osäker på om jag vill ha de!
Jag menar jag vet ju själv hur det är, jag kan inte påstå utan att ljuga att jag gillar när telefonförsäljare ringer till mig!
Och jag är nog lite för snäll om man säger så, jag vill lixom inte störa, och det är ju det man gör! I aldra högsta grad så stör man när man ringer hem till nån!

Men vi får se efter ikväll!

Jahopp..
Vad händer hos dig idag?



Kommentarer
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!

Kanelbullar minns jag att min mamma bakade...hon hade även en klick vinbärsgele i mitten....



Hoppas det går bra på jobbet, jag har själv haft telefonjobb, men då ringde vi till företag och det tycker jag nästan är enklare.

Hoppas det gick bra!!!

2008-06-16 @ 22:29:16
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: egoelin

dooone :D

2008-06-19 @ 14:36:14
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0