Jävla skit!

Fan vad förbannad jag är på arbetsförmedlingen!
Jag lämnade in mina papper om aktivitetsstöd till arbetsförmedlingen den 30/5, för att min handläggare ska skriva under och kolla så att allt är rätt..
Och när man fyller i de papprena så ska man räkna ihop alla timmar somman har jobbat mellan 7-16 och för varje "8 timmars pass" mellan 7-16 så ska man sätta ett Ö.
Och jag hade jobbat 3 dagar förra månaden.
Och på de 3 dagarna så hade jag bara 5 timmar inom "ramen" 7-16
Alltså ska jag inte sätta nåt Ö utan bara kryssa i för de dagarana jag jobbat.

Och det gjorde jag, men jag hade råkat skriva fel datum :/
Så Fsk skickade tillbaka mitt papper och jag ordnande till felen och istället för Ö så gjorde jag en pil och upp till hörnet på pappret där jag hade skrivit i de dagarna och tiderna jag hade jobbat (så att de själva kunde se att mina timmar inte skulle skrivas i med ett Ö)
Jag var uppe och lämnade pappret till AF igår, och fick hem det idag igen med posten!

Wtf tänkte jag!
Vad har jag nu gjort för fel?!

Jag kollade igenom pappret och så hade handläggaren skrivit att jag ska sätta ö för varje 8 timmar jag jobbar!
Så jag ringde upp till AF och frågade om jag hade rätt eller om jag hade gjort fel i att inte skriva nåt Ö.

Och givetvis visade det sig att jag hade rätt!
Men iallafall så kommer det dröja ytterligare 14 dagar från det att Fsk har fått pappret tills att jag får mina pengar!
14 jävla dagar!
Jag har för fan räkningar att betala!
Åhh.. Trött jag blir! :/

Jag har varit på körskolan ikväll och pluggat lite.. Det går framåt! :)

Nu ska jag bara ta det lugnt..
Just det..
Intervjun!
Det gick bra, men tyvärr är det en tjänst på 50% så det passar inte så bra i o med att jag redan har 75%!
Men de skulle spara mig så om det dyker upp nåt så skulle de höra av sig! :)

Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: jess

Åååh, jobbigt! Hoppas det fixar sig ;) Vad jag har gjort idag? JObbat på mitt nya sommarjobb för 2:a dagen ;) Ha en bra dag!

2008-06-17 @ 20:39:15
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: erica

ams är roliga dom,usch va ja tycker illa om dom!!Ha en bra kväll!

2008-06-18 @ 17:44:13
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: Elin

jag gillar dom inte heller..dä ä bara besväärligt mä dom tycker jag. så jag har helt enkelt lämnat dom å hoppas på mycke jobb fram i höst :D nu ä dä fullt upp i alla fall.

2008-06-18 @ 19:58:28
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: missmaddis

Hej snygging.. du har en utmaning att hämta hos missmaddis.com =)

2008-06-18 @ 21:09:58
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0