Jobb..

Ja, det var bio städ i morse igen.. Inte så mycket att städa faktiskt, mindre än igår!

Imorgon börjar jag gå på schema på äldreboendet!
Ska jobba måndag till torsdag denna veckan och så helgen :)
 Och på fredag när jag är ledig ska jag köra, och denna gången ska jag köra med en annan lärare!
Men det ska nog gå bra :)

Ikväll händer  inte så mycket.. Nodde är här och håller mig sällskap, men han blir snart hämtad..



Så jag ska bara ta det lugnt..
Ska ner till körskolan imorron och se om det finns en tidigare uppkörning! :)
Hoppas!!


Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: egoelin

vilken liten cutiepie =)

Jag har haft körkort i 6 år i september..:O hu.

2008-06-30 @ 09:44:34
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0