Kurs igår!

Det var supertrevligt på kursen igår, och jäkligt informativt!
Det mesta visste vi ju redan, men det var ändå bra att gå igenom allt igen!
Vi fick lära oss hur vi skulle agera om det brann någonstans i huset tex.

Superbra att de tar upp sånt!
Och vi fick även veta lite om företaget.
Så jag är helnöjd med gårdagen!
Trött som attan var jag bär jag kom hem igår.. Haha..

Idag ska jag till AF och tragga med dom, sen tänkte jag gå och sätta mig på körskolan och göra de sista testerna som jag inte kan göra här hemma..

Nästa vecka ska jag hga en privat teori lektion med min körlärare för att gå igenom allt innan uppskrivningen!
Så det känns bra!



Vad ska du hitta på idag?



(Jag har glömt säga att jag har fått tag på Mami igen! Hennes telefon hade blivit spärrad på nåt vis, så hon fick byta nummer. Men nu har vi kontakt igen och så!) 

Kommentarer
Postat av: AlexDinPoik.blogg.se

tjaba, hur kunde du lägga in "dina söta ord" istället för kommentarer?

2008-06-13 @ 12:49:43
URL: http://alexdinpoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0