Livet är härligt!

Jag är så glad idag! Alltså det känns som att jag har gjort världens grej!
Och egentligen har jag ju det, för mig var det ju världens grej att äntligen klara teorin!
Det har ju varit de svåraste för mig.. Och nu är det gjort..

Så nu kan jag fokusera på körningen, och om jag ska vara ärlig så är jag inte rädd för att jag inte ska klara den..
Jag har kört i så pass många år att jag är säker på min körning!
Så det ska nog gå bra! :)
Men jag vill inte vänta tills i augusti.. Det är ju jätte länge tills dess :/
Blää.. Haha..

Jaja.. Sånt man får ta..

Jag ska iallafall ner till körksolan idag och prata med dom och lägga upp ett körschema!

Sen ska jag ut på sta´n och shoppa lite :)

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: The Cat

Nej, du frågade hur dagen varit i ditt inlägg, min dag igår var förjävlig

2008-06-27 @ 12:49:21
URL: http://stunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0