Mamma, var är du?

Jag har daglig kontakt med min lilla mamma, jag ringer henne alltid om jag tex ska gå och handla eller nåt bara för att det är så tradigt att gå själv.
Och nu är det nog mer än en vecka sen jag hörde av henne, hennes mobil är avstängd, och hon har inget hemnummer.
Jag har till och med ringt till krogen där jag vet att hon brukar vara och äta och så.
Men de hade inte heller sett till henne på flera dagar!
Gissa om jag blev nervös!

Vad som helst kan ju ha hänt!
Hon bor ju i Malmö.

Men så i natt fick jag ett sms från ett okänt nummer
"Hej Snuttis, allt väl med mamsi. Puss" stog det.
Och det kändes skönt att få ett livstecken!

Mamma! Så får man inte göra, man får inte bara gå under jorden så utan att höra av sig till mig! :/
Jag blir ju sjukt orolig!

Iallafall så tänkte jag ringa upp det nummret senare idag och se om jag kan få byta ett par ord med mamma.

Nä, nu ska jag fortsätta plugga teori!
Snart uppskrivning ju! Haha!

Sen ska jag åka och handla med Åse idag också.

Vad ska du hitta på?

Kommentarer
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!

Tack för din kommentar i min blog.

Det är inte så att jag går fram till vilka som helst och börjar prata. Så var de lite för ett år sedan, men blir det bara då och då...

Men visst får jag mysko blickar, får höra både det ena och det andra om mig, men varför ska jag bry mig om det?

Jag är jag och kan aldrig göra alla nöjda....jag trivs med mig själv...



Sedan när det gäller att jag skjöt med min vattenpistol...jag skjöt aldrig rakt på, utan på benen, eller över folk så det föll ner som regn.



Men oavsett detta så kommer jag nu vara hemma.

Känner att folk är inte värda mig....

När jag får så mycket skit för att jag försöker göra andra glada så är det inte värt det.



Men orsaken till att jag busat och så på stan var för att jag vet att det är väldigt många som tycker vårt samhälle är både stelt och tråkigt.

Jag tänkte att om någon börjar släppa loss kanke fler hänger på.



Så var det med....det var väldigt många som tyckte det var roligt, det var även många äldre kvinnor med mer som busade, kvinnor med rollator som börja skoja och släppa loss.



Det som är lite tråkigt är att få hot av livet från ett av de gäng som finns i stan....



Hur mår din mamma nu?

Förstår att det blir en hel del oro...usch, inget vidare direkt



Shit, vad varmt det är idag.

Vi har ingen bil så det är inte det lättaste att åka och bada heller...ler



Ha det bra!!

2008-06-07 @ 13:11:16
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: Mi

Tur att mamma hörde av sig iaf.. E jobbigt när man inte vet om det hänt nåt..



Sorry att jag inte varit inne och kikat och skrivit nåt på ett tag men jag har haft rätt fullt upp och dessutom så har jag nu mera inget nät hemma, men det kommer förhoppningsvis igång i slutet på denna månad eller nästa.

Ny blogg på G också, polarn måste bara pussla ihop sin server först. Säger självklart till när allt är färdigt :)



Hoppas det är bra med dig i den här förbaskade värmen :)

2008-06-07 @ 17:09:20
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Linda

Naaaauw :/ Jobbigt att vara orolig :/

2008-06-12 @ 22:16:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0