Många bollar i luften!

I måndags var jag på kurs på mitt nya jobb, det gick jättebra! :)
Jag ska dit idag och lyssna på när en säljare sitter i telefon och sen så ska jag få prova själv.. Lite nervös är jag faktiskt, men det ska nog gå bra tror jag :)

Jag ska gå upp och hälsa på en kompis idag som ligger på sjukhus efter att ha blivit opererad.
Hoppas allt är bra med henne, men det tror jag :)

Sen imorgon ska jag på introduktionskurs på äldreboendet jag jobbar på, de har kursen för alla sommarvikarier.
Bra tycker jag, de ska bland annat ta upp lite olika lyft tekniker och så.
Jag gick brevis igår på avdelningen där jag ska vara i sommar, det gick superbra tycker jag!
Det är inte så mycket som skiljer mellan avdelningarna, förutom vissa rutiner då.
Men det kommer man in i ganska snabbt :)

Yes, yes..
Snart uppskrivning!
Jag pluggar på som attan och har klarat alla testen på datorn med ett snitt på 65 rätt av 70, så det känns najs!

Vad ska du hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: joel

hahaha.. du har ändrat din blogg med du.. min blev tyvärr fel i kodmallen, men här har det ju blivit riktigt manligt och skönt ;D

2008-06-11 @ 19:19:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0