Bra kundservice

Glömde berätta om det igår, jag ringde till Claes Ohlsson igår angående deras ångrengörare..
Det står inte så mycket om den i deras reklamblad och jag ville veta om man kopplar den direkt till en krane ller om det är en behållare man fyller med vatten, och isåfall hur mycket vatten och hur länge kan man använda den innan man behöver fylla på behållaren igen..

Jag ringde och pratade med deras kundservice, hon hittade inget om ångtvätten (Som inte redan stog i bladet) så hon kopplade mig vidare till nån annan som inte heller kunde hitta nåt mer om den, tillslut blev jag kopplad till nån annan som inte heller kunde hitta mer info..
Suck..
Men han skulle försöka ta reda på det och återkomma till mig!
Och det gjorde han.. Bara ca 1,5 timme efter att jag pratat med honom så ringde han upp och berättade att det går 1,5 liter i behållaren och det räcker till ungefär 30-45 minuter (Om man har den på hela tiden)

Det kallar jag bra kundservice!
Jag har aldrig varit med om trevligare kundservice faktiskt! De brukar vara så jävla otrevliga och snäsiga..
Men detta var bra!

Har du varit med om riktigt bra/dålig kundservice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0