Hello Kitty

Ja, så var det de här med krämen..
Köpte en Hello Kitty lotion på H&M igår.. O
Och den doftade gott.. Starkt men gott..
Och jag är jääääkligt känslig mot starka dofter.. Iallafall på mig själv..
Jag testade krämen nu.. Och har kommit fram till att jag inte kan ha den! :/
Tråkigt nog..
Jag tycker att H&M borde ha en öppnad burk så man kan lukta på krämen innan man köper den..
För nu har jag lagt iofs bara 30 kronor men ändå.. 30 kronor på något som jag inte kan använda..
Och jag behövde ju en lotion.. Så det betyder att jag måste lägga minst 30 kronor till på en ny lotion!
Alltså spendera 60 kronor (som jag egentligen inte har) på EN lotion..
Eftersom att jag inte kan använda den andra.. :/
Tradigt..
Ska faktiskt gå till H&M idag och prata med dom!

Tycker inte du att det borde finnas prov på kräm?
Precis som det finns prov på parfym!

image312

Kommentarer
Postat av: erika

Söt bodylotion =)

2008-03-05 @ 08:52:27
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: missmaddis

Lägg ut den på tradera :)

2008-03-05 @ 10:29:13
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0