idag

image393


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så glad jag blev när jag loggade in på blogg.se och fick se alla dina kommentarer=)
Gjorde verkligen min dag!
* hur jag får plats med bopparna undrar jag med ibland;) men nyckelordet är stretch, annars hade det nog inte gått!90F är inte litet precis, så det måste vara underbart nu när du inte har problem med varesig kläder eller rygg. Har underligt nog inte kännt av min rygg så mkt, o jag ändå 65H.
Känner i axlarna om jag har en dålig bh bara.

*Det är himla tur att det finns avbetalningar,när man mste ha ngt och pengarna inte finns. Men det så jävla underbart när allt e avbetalt!

*Bra jobbat att du varit rökfi i 2 år. Jag e så kass att jag röker lite igen, inte jämt men ibland.

Nu ska jag läsa ditt inlägg om tvångstankar o andra inlägg med för den delen=)

kram o hoppas du får en underbar dag

2008-03-18 @ 14:15:14
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Elin

Uhh..jag har jobbat från 6-15.30 idag..å sen käkat tacos mä syrran..å nu ska jag städa. Inte ett dugg sugen på dä! :S

2008-03-18 @ 17:12:34
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0