Jobb!

Nu ska jag snart till Lund och träffa min psykolog.. Det var ju ett tag sen och hon vill veta hur jag har det med mina tvångstankar och så :)
Så det ska bli skönt att träffa henne igen, hon är så jäkla bra!

Ska ringa till jobbet, för de ringde igårkväll och frågade ifall jag kunde jobba ikväll, och jag sa att de kunde ringa runt och höra ifall nån annan som bor närmre eller så kan jobba.. Med tanke på att bussarna inte går så väldans bra på kvällarna..
Och så sa jag att om ingen annan kan jobba så får jag ta det ju :)
Men de hörde inte av sig igen..
Men nu ringde dom! Woohoo!
De hade ordnat en annan som jobbar ikväll..
Så jag ska jobba på lördag mellan 17 och 21.30! :)
Ska bli kul faktiskt!

Aja.. Vad händer hos dig?


Kommentarer
Postat av: joel

vafalls? exakt vad? finns det något som är viktigare än att glo på p-rulle?

2008-03-26 @ 09:55:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Marra

Hos mej händer inte speciellt mycket!
Ska försöka ta igen lite städning :)
Hoppas du får en trevlig dag!

2008-03-26 @ 11:09:04
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0