Kalas hos pappa igår

Jag och Ralle var ju hos min pappa igår och käkade middag!
Min bror och hans familj var också där och min farfar också såklart! :)
Det var supertrevligt och gooood mat! :)

Min bror (Peps) Haha...

image369

Sambo Cia och sonen Nils

image370

Bus Ester

image371

Farfar

image372

Pappa (Ester fotar)

image373

Ralle och pappa (teknik *****) Hahaha..

image374

Jag och bävern Alfred

image376

Pappa och Anita

image377

image378

Igår körde vi till IKEA och köpte soffan som jag fick när jag fyllde år..
Och vi passade på att köpa lite annat smått och gott också :)

Doftljus så klart Jordgubbe luktar jättegott! :)

image366

Vanliga vita blockljus

image367

En ny lampa till köksfönstret

image368

Och så köpte vi nya kuddar och en timer :)

Vi svängde inom hos Ralles mamma och hennes sambo på vägen hem..
Vi köpte en soffa till deras trädgård som vi lämnade..
Och så tog vi en liten snabb fika..
Våra föräldrar har inte träffats innan, så det var trevligt att de äntligen fick göra det :)
Jag och Ralle har ju varit tillsammans sen i april 06..
Så det var absolut på tiden! :)

Ja.. Det var den helgen de :)
Vad har hänt hos dig?




Kommentarer
Postat av: joel

en riktig bilddagbok där du... ;)

och rälig, vad betyder det?

2008-03-17 @ 07:24:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

HAha.. ja, det var ju ett oerhört lättförståeligt ord.. haha

skånska alltå, det är ett annat land tror jag ibland ;)

2008-03-17 @ 07:44:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Bina

Fin lampa ;-)! Puss

2008-03-18 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0