Lugnt och skönt..

Så ja.. Då var jag själv igen :)
Tessan åkte för en stund sen och Åse och Nodde gick precis!
Så nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv :)

Jag och Tessan var på bio idag och såg Horton! YAY!
Fy fanken vad den är bra! Supermysig film! Verkligen!
Så du som inte har sett den.. Se den!
Den är helt underbar! :)

Det var kul att Tessi ville följa med hem går! Det är skönt att umgås med henne!
Hon är världens gulligaste! :)

Vi pillade lite med photoshop igår.. Hehe.. Men jag vågar inte lägga upp resultatet! Hahaha!
Det kommer kanske sen!
Jag vill inte ha onda blickar för bilden! Haha!
Nä, så farligt är det inte.. :)

Men men..
Vad händer hos dig nu då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0