Näää..

Nää.. Jag vill inte! :/
Nu har de smittat mig!
Alla i min omgivning har varit eller är förkylda.. Jag har lyckats att inte bli smittad..
Tills nu..
I morse när jag vaknade så var jag torr i bihålorna och kände mig raspig i halsen..
Bihålorna känns väl lite bättre nu.. Men nu har jag lite ont i halsen :/
Jag vill verkligen inte bli förkyld!
Och verkligen inte nu!
Jag ska ju på intervju på torsdag!

Usch ja..
Jag var på stan precis med min kompis, och hennes kompis hund Brownie var också med..
image309

Världens sötaste lilla vovve! :)

Vi gick in på H&M och jag köpte en lotion..
Och fan vad den luktar gott!
Starkt, men gott..
Melon..

image308

Hoppas den luktar lika gott på kroppen som i burken!
Haha..
Aja..

Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Mi

e ju bara att spana runt på howcool, dom har ju massor :)
vad är det för märke på dom du har? Jag irriterar mig en aning på att jag har 38 i vanliga skor men har 36 på mina nuvarande jobbskor (37 i dom gamla och dom var för stora).. det ställer ju till det när man ska beställa för man vet ju inte om storlekarna är lika stora för alla märken..

2008-03-04 @ 16:04:14
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Becky

Vi är så söta =)

2008-03-04 @ 17:05:33
URL: http://www.simonsen88.blogg.se
Postat av: jenny

samma här!! Fan trodde jag hade klarat mig men nu känner jag av halsen..jävla skit.. Kommer du på nån superkur får du gärna höra av dig =)

2008-03-04 @ 20:32:53
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0