Onödigt..

Jag köpte ju en Hello Kitty lotion på H&M, utan att ha luktat på den (Det fanns ingen Tester)
Och när jag kom hem och provade krämen konstaterade jag att jag inte kunde ha den.. Den är för stark.. Jag får migrän och mår illa av vissa starka dofter :/

Och idag var jag och en kompis på stan och vi gick in på H&M för jag tänkte att jag skulle prata med dom om krämen..
Det stog en ny tjej i kassan så hon fick kalla på nån annan som skulle hjälpa mig..
Och surare kärring rent ut sagt får man leta efter!
Jag berättade att jag köpt en lotion och att den var för stark osv..
Och hon högg direkt! "Det är inget byte på kosmetik"
Nä, men varför finns det inga tester i butiken? Det är ju en fördel att man vet hur de luktar.
Hon sa att det skulle vara tester till alla krämer osv..
Men jag har då aldrig sett nån prov på krämer..
Och så sa hon att de ofta blir stulna.. För att folk tycker inte att det är snatteri om de tar en tester..
Aja..
Jag sa till henne att jag är känslig mot vissa starka dofter, och hon hög direkt igen " Då ska du inte köpa dessa produkterna för de doftar starkt, då ska du gå till Apoteket istället"
Och hon höll en Hello Kitty lotion med hallon doft i handen och jag bad att få lukta på den istället..
Och den doftade MYCKET mildare!
Jävligt mycket mildare!

Så min kompis ska få den krämen jag har här hemma och jag ska gå och lukta på alla jävla krämer de har på H&M och köpa en ny..
Och finns de inga tester ute så ska jag kräva det!

Så det så! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jo fast inget fast jobb, å då vettu..då tjater dom som tokar!
Jag tycker oxå dä borde finnas tester faktiskt..verkligen! endel ä ju allergiska å sånt där lixom! å man vill ju veta hur dä luktaer innan man köper oxå..

2008-03-07 @ 18:10:48
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Linda

Jag skulle ha skruvat upp en massa korkar och stått och luktat. Bara för att bevisa att det inte finns några tester.

2008-03-07 @ 19:40:33
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: joel

äääh, hudkräm är för tjejer....

ja just det ja... du var ju tjej....

ignorera denna kommentar

2008-03-08 @ 05:50:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0