Ont i magen..

Jag fick ju fel medicin utskrivet av doktorn..
Och mina vanliga magtabletter tog slut igår, så jag var illa tvungen att ta en av de andra idag..
Visst, de hjälper lite.. Men jag känner fortfarande att magen inte är som den ska vara.. :/
Jag pratade med vårdcentralen i morse och jag ska hämta receptet på mina andra tabletter imorgon eller på onsdag..
Hoppas jag kan hämta det imorron..
Inte kul att komma till ett nytt jobb och ha ont i magen och halsbränna.. :/

Aja.. Vad gör du för nåt?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja, vi tyckte faktiskt hon blev jättesöt =P
Jag jobbar på ett herrgårdshotell =)

2008-03-10 @ 17:32:55
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Usch, vad har du för krångel med magen? :o

Det där med äldreboende har jag också funderat på. Har band annat ett som ligger väldigt nära här, men jag fruktar just "tvättdelen". Har bacillskräck, och att tvätta gamlingar i stjärten ligger inte högst upp på min lista över saker jag vill uppnå ;D

Ang bilden så är det en mix mellan photoshop och illustrator. Porträttet är gjort i illustrator och sen lite småpill i photoshop bara :)

2008-03-11 @ 00:25:37
URL: http://screamandshout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0