Stackars mig..

Usch.. Vaknade med "vänliga veckan" i morse..
Är inte alls på humör, och ont i magen har jag också.. :/
Trist..
Skulle gå på bio idag och se Förtrollad, men jag fastnade i kassan med Andreas.. Hehe..
Han är så jävla rolig! :)
Så det bidde ingen film idag.. Men en pratstund är aldrig fel!
Nu är jag hemma igen.. Har precis duscht, det brukar hjälpa mig när jag har mensvärk..
Idag har jag som sagt inte varit på humör för att göra annat än skrutta runt här hemma i myskläder..
Ikväll kommer kanske Andreas över en sväng :)

Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hoppas att du kan mysa i soffan i kväll! Jag har inte gjort så mycket, mer än att surfa lite se på tv och slappa. Jag tror att jag fått Bihålsinflammation och måste nog till doktorn i morgon! Jag har ont i huvudet mellanåt och har inget luktsinne och har ont i nacken något så enormt, i blnad blir jag tom illamående! Så nu får det bli antibiotika så jag blir bra!

Kram Sus

2008-03-09 @ 16:36:11
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Elin

Inget vidare kul uppvaknande dä där :S fy tusan!
Jag har inte gjort ett dugg vettigt idag..handlat..dä ä väl dä enda =) annars har jag vatt en slömask!

2008-03-09 @ 17:15:40
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0