Tänk att..

Tänk att jag har fått jobb..
Jag kan inte riktigt smälta det :)
Det var min första intervju och så fick jag jobbet! Sånt jävla flyt!
Jag är super glad!
Att de ville att just jag skulle börja jobba där.. Det var ju flera andra som sökt tjänsten också, och jag var en av dom som fick jobb..
Det är en härlig känsla!
Och vikariatet börjar inte förräns vecka 26, men de vill att jag ska vara tillgänglig för extra jobb redan nu!
Så jävla skönt! Jag ser fram emot det som attan! :)
Det ska bli roligt att komma ut och jobba lite igen!

Vad jobbar du med? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skitgött ju =)
Va ä dä för jobb du har fått?

2008-03-11 @ 15:41:25
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Lenkan

Nyfiken ju! Vad är det för jobb?
Själv jobbar jag som timanställt vårdbiträde på ett demensboende. Men det är som ett heltidsjobb nästan, jobbar aldrig mindre än 110 timmar i månaden

2008-03-11 @ 15:57:17
URL: http://lenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0