Tji fick jag

För nån dag sen så kände jag mig krasslig och lite sjuk..
Men det gick över dagen efter..

Och idag när jag kom hem från bion så kände jag mig raspig i halsen igen..
Nää.. Och jag är lite snörvlig också.. Och nyser som fan... :/
Skit bull!
Och jag som trodde att jag skulle slippa lindrigt undan..
Men tjiiii fick jag!
Kan det lixom bryta ut nu då så att jag kan bli helt frisk..
Det är sjukt jobbigt när man känner sig lite krasslig och inget mer händer.. Och det försvinner och kommer tillbaka..
Blää..
Hehe..
Aja.. Nu är det Miami Ink på 6:an, det ska jag se..

Vad gör du?

Kommentarer
Postat av: #svar: Joel Gedin

Åh, visst är den härlig! Den är trevlig på nå vis :D

2008-03-09 @ 18:24:38
URL: http://joelgedin.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

åh vad kul! :D
Jag ritar dem för hand och/eller i illustrator :)

2008-03-09 @ 19:39:43
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0