Hemma igen! :)

Jag lämnade bilen igår kl 9.30 på morgonen och fick hämta den igen vid 13.00..
Eftersom att jag bytte samma säkring som sist (den var trasig) och bakljusen och några lampor inne i bilen fortfarande inte funkade så trodde jag att det var nåt mer "allvarligt" fel på bilen..
När jag hämtade bilen på verkstaden så visade det sig att det bara var en säkring.. Men säkringen satt inte på samma ställe som de andra säkringarna.. :S
Av ngn märklig anledning!
Aja.. Nu är bilen frisk igen.. Hihi.. Alla ljusen funkar! :)
Men det blir nog ingen billig historia.. Den var på verkstaden i typ 3,5 timmar.. 
Men det är inte jag som pröjsar iallafall!
För det ska ju macken där jag hyrde släpet göra.. Som tur är :)
Aja.. Idag händer inte så mycket..
Ska städa o pula lite här hemma..
Vad händer hos dig? =)

  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har ingen aning om vad jag har reagerat på nu.

Har inte infört några nya produkter heller.

Så det kan jue vara precis vad som helst!

Tack för att dina kommentarer och Lennox hälsar tillbaka med en puss på nosen=)

2008-10-22 @ 15:08:47
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Jaha. Det är ju skönt iaf så det inte var något större fel. Vårt problem med bilen kostar multum. Trust me.

2008-10-23 @ 09:54:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Becky

Fan vad gött att du har börjat komma igång med bloggen igen =) Saknar att läsa den. Haha.. Puss

2008-10-23 @ 10:05:36
URL: http://privatfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0