Jackpot!

Eller nja.. Inte riktigt.. Hehe..
Jag var nere på Ica igår, skulle köpa julmust.. Men de hade dom inte fått in än.. :@
Jag gick alltså ut i skitväder för att köpa julmust och så hade dom inte de.. Blää..
Så jag köpte pepparkakor och en trisslott istället :)
Kom hem och skrapade min lott..
Jag vann 50:-
Löste in den och tog 2 nya.. Vann 50:-
Hehe.. Så mycket har jag aldrig vunnit på Triss på så kort tid! :)
Men 50:- extra är inte fel.. Ska ställa av bilen på lördag och måste tvätta den först.. Så där kommer de 50 kronorna till användning! :P

Idag är det tvättedag! Jiiiiippiiii! :)

Vad händer hos dig? =)

Mina tankar går till Becky! Kämpa på tjejen du tar dig igenom det! Jag finns här för dig! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0