Sjukhuset! :S

Ja, det är sant.. Min älskling ska till "sjukhuset" idag..
Haha.. Nääädå.. Men min bil ska på service idag..
Jag hyrde släp och samma jävla sak hände denna gången.. All belysning i bilen dog :S
Sist var det bara en säkring som gått.. Men denna gången är det nåt annat..
Jag bytte samma säkring som sist och då funkade lite av belysningen.. Men där är fortfarande inget bakljus och instrumentpanelen lyser inte..
Så jävla bull!
Som tur är så betalar macken där jag hyrde släpet för servicen!
Tack för det ja! :)
Men nu vågar jag ju aldrig mer hyra släp med den bilen.. :s

Aja..
Måste göra mig i ordning nu.. Ska strax köra..

Vad händer hos dig idag? =)

Kommentarer
Postat av: Becky

Det var ju inte bra :/

2008-10-21 @ 12:51:36
Postat av: Linda

Du tror inte att det är fel på elektroniken i bilen då? Vi hade samma problem och fick fixa bilen , typ byta kontakt därbak och sånt och då slutade den gå sönder.

2008-10-22 @ 21:05:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0