Bullbak och skumma statyer

Jag och Lotta bakade bullar idag!
Ska ju ringa vaktis imorron, måste muta med något! Haha!

image533

De doftar sjukt gott!
Jag har inte smakat.. Jag vill! Men jag ska inte..

Vi var ute och gick idag, ner till Maxi och Elgiganten och Onoff..
Vi gick genom stan hem.. Och jag har inte tänkt på de innan, men det står två statyer i stan som är helt galna!

Kolla själv

image534


image535
Ett får eller nåt?

Vad är meningen! De är ju helt galna! Ser helt sjukt ut ju.. Haha!
Och det sjukaste är nog att jag aldrig har lagt märke till dom..
Jag menar hur svåra är de att gå förbi utan att fnissa lite åt dom?

Haha! Jaja.. Så är det..
Nu ska jag gå och göra nåt annat..

Vad hittar du på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw :D
rött, ehm? jag vet faktiskt inte vad färgen heter, kommer inte ens ihåg vilket märke det var :P

2008-04-07 @ 00:15:44
Postat av: joel

hehehe.. vad borde vaa nästa experiment då ;P

2008-04-07 @ 02:03:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0