Doktorn

Japp, på måndag ska jag gå till doktorn.
Jag har väldigt ofta ont i huvudet och så där och huvudvärkstabletterna hjälper inte..
Det är nåt fel på mig! :)
Nä men på måndag morgon ska jag gå till doktorn så får han kolla vad det kan bero på..
För det är ganska störigt att ha ont i huvudet i flera dagar i sträck och inte kunna göra nåt åt det..
Jag har migrän också, men det är inte migrän huvudvärk utan det är "vanlig", fast det känns nästan som migrän ibland fast lite mildare så att säga.. Hehe..
Aja.. Så kan det vara..

Idags ka jag veckohandla med Åse och för första gången handla med en sån där självscanner!
Ska bli spännande tycker jag.. Hehe..
Det går iallafall snabbare med en sån..

Vad ska du hitta på idag?

image621

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Hahaha okej. Fan om jag hade dom problemen. Mina blan är ju i storlek 42 och det finns inga snygga skor i min storlek. Har många gånger funderat på om jag ska kapa tårna eller inte.

Du, såna problem med huvudvärk hade jag också innan men det blev bättre när jag var ute och gick. Berättade det för min doktor och han sa att det kunde ha varit spänningshuvudvärk. Eller nåt såntdära. Så testa det! :)

2008-04-26 @ 08:43:05
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: annuendag

S: Tack! :)

2008-04-26 @ 08:53:42
URL: http://annuendag.blogg.se
Postat av: Linda

S: Neej. Dom slutar på stolek 41 så jag blir utan skor. Jag får beställa från en sida på internet och där finns bara fula skor. Men skitsamma. Det är ju bara skor liksom. HAHA! :P Men men..

Joo, du får testa på lite! Eller så kanske du har en dålig kudde eller nåt också.

2008-04-26 @ 08:54:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0