Doktorn.

Jag fick en tid till Doktorn den 14/5, men om jag ville så kunde jag gå upp på deras akutmottagning vardagar klockan 09.30..
Och det var det jag gjorde idag.. Men jag var där klockan 09.25 och då var det smockfullt med folk i väntrummet, och alla nummerlappar var slut :/
De öppnar mottagningen typ 07.30 eller 08.30 och är man då bland de första att komma in så har man en chans att få en nummerlapp.. De har bara ett visst antal och när de är slut så får man snällt komma tillbaka nästa dag..
Så imorgon ska jag fan vara där när de öppnar!

Ralle följde med mig så klart <3 och efter att vi var inne och vände hos doktorn så gick vi inom bion och fixade lite saker där..
Sen gick vi till Maxi och ÖoB och shoppade lite..
Mysigt var det att gå en sväng och njuta av solen!

Ikväll ska jag inte göra så mycket.. Är rätt så trött..
Vi gick hemifrån vid 09.20 och var hemma vid 13 tiden.. Hehe.. Så jag är ganska så slut nu..
Men en vals med damsugaren får det nog bli :)

Hur har du haft det idag då?


Kommentarer
Postat av: Alice

svar; tacktack (:

2008-04-28 @ 18:57:03
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Pernilla

Taaack=)
Jag köpte schampot på arken butiken här i stan. Men jag har sett det dom dom flesta välsorterade djurbutiker. Det smakar tydligen gott också, då Lennox gärna slickar i sig löddret när jag duschar honom *hihi*.
Surt det där med akutmottagningen, hoppas du kommer in imorrn. Ska hålla tummarna!!!

2008-04-28 @ 19:32:46
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0