Får jag lägga mig ner och dö?

Fortfarande huvudverk.. Tog en tablett innan men den hjälpte inte :(
Så jäkla tradigt.. Ska ringa doktorn imorron, jag måste göra en läkarkontroll.. För jag har ofta ont i huvudet..
Så någon städning har det inte blivi idag, tyvärr.. Får ta det imorgon istället..
Får lön imorron så då blir det veckohandling med Åse :)
Ska tvätta också imorron.. Härligt! Jag älskar att tvätta! Eller iallafall när det är klart!

Annars har jag inte gjort så väldans mycket idag mer än att jag har legat på soffan och kollat på film/tv och druckit massa vatten..

Ikväll blir en lugn kväll.. Ralle jobbar som vanligt så jag är själv hemma..
Hoppas jobbet ringer snart så jag får komma ut lite :)

Aja.. Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch va jobbigt med huvudvärk=/

2008-04-24 @ 18:59:33
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0