Fy fan för vissa männsikor! Tvi!

Jag blir så ledsen på vissa människor.. Jag bakade ju bullar i helgen och vaktis fick några, Åse fick några och en kompis fick några som hon skulle ta med sig till jobbet och bjuda på..
Min kompis var hemma från jobbet i måndags och tisdags för att hon var sjuk, men igår skrev jag ett sms och frågade om gubbarna på jobbet gillade bullarna.
Jag fick följande svar:
"De hann bli uppätna utan att jag visste om det. Så gubbarna på jobbet fick inte smaka."

Saken är bara den att hon bor fortfarande hemma och har en väldigt glupsk mamma!
Gissa om jag är sur! Så gör man för fan inte! Man frågar ju först!
"De kanske inte visste att de var hennes"
Nä, men om man hittar en påse med 5 bullar i och man vet själv att ingen i huset har bakat (Mamma går hemma arbetslös och Mormor är också hemma) så kanske man kan tänka att det är nog Louise som har bakat för att ***** ska ha med sig, eller what ever! Man frågar väl för fan först! Jag blir så arg!

Nä, jag blir ledsen när de gör så! För min kompis har stått ut med massa skit hemifrån :/ Tyvärr..
Och de bullarna var tänkt att de skulle ha till fika på jobbet! Det var ju därför också som jag bakade i helgen..
För jag vill inte ha bullar hemma.. Haha! Jag behöver gå ner i vikt!
Så jag bakade för att ge bort.. Och så blir de uppätna! Nä, så kan vi inte ha det!
Jag har en påse bullar kvar i frysen, den ska hon få om hon tittar in här i helgen! Och jag ska säga till henne att gömma de nånstans!
Men det ska egentligen inte behövas!

Usch vad sur jag är! Jävla människor!

Hur hade du reagerat? Vad hade du sagt?



image561

Kommentarer
Postat av: joel

bajsa på dom... och haha. du kan tro att hanna tcker om dig nu ;D

2008-04-10 @ 13:46:28
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: EgoElin

Åh, jobbit lääge. Min lillebror käkar alltid upp allt han kommer åt..haha..jag brukar gömma på dom mest konstiga ställena..han tror allt ä allas =)

2008-04-10 @ 16:07:14
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Annika

JAG HADE BLIVIT SUR!!!

Jag hatar oförskämda barn och VUXNA och det är värre när det är en VUXEN som inte har hyfs!

Ha en go kväll :)

2008-04-10 @ 17:51:52
URL: http://annickahenriksson.blogg.se
Postat av: joel

haha.. NÄ DET SKA JAG INTE GÖRA ;D
hehe

2008-04-11 @ 03:15:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

Svar; Hade samma problem för ett tag sen, jag fixade det genom att välja att texten blir vänsterjusterad, har du "center" i bockad, så kan du försöka ändra det.

Mvh
Essi

2008-04-11 @ 12:11:13
URL: http://stylissimo.blogg.se
Postat av: ;_;

Gråt mer din lilla 5-åring

2008-04-11 @ 13:41:56
Postat av: Micke

Jag hade blivit skitsur

2008-05-10 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0