Helt galet detta!

Igår eftermiddags när jag och Ralle gick hem från Åse så såg vi en ambulans stå parkerad vid huset mitt emot oss..
Vi tänkte väl inte så mycket mer på det.. Men sen kom Polisen också.. Och jag tänkte att det är mycket som händer här där vi bor, det var ju inte så längesen en kvinna i de huset blev halvt ihjälstucken av sin man..
Och då var där ju också massa polisbilar, akutbilar óch ambulanser..
Men denna gången var det lugnare så att säga.. Bara en ambulans och en polisbil..
Ambulansen körde iväg efter ca 1 timme eller så.. Och istället kommer det en stor silvrig van och parkerar där ambulansen har stått, och två äldre herrar stiger ur och pratar med Polisen då..
Ralle sa att det är polisens "bevisbil" (eller nåt sånt..)
Usch tänkte jag.. Vad har nu hänt.. Senast i fredags förrao veckan var där nån vid det huset som hade kört onykter och backat på en del bilar osv.. Så jag tänkte är det nu samma galning!
Men nädå..
Polisen och männen i den silvriga vanen var kvar ett bra tag..
Norra Skåne (tidningen) hade också varit här och snokat så klart..
Så jag tänkte att vi får väl läsa om det i tidningen imorron..
Men det är ändå obehagligt på nåt sätt.. :/

Läste iallafall i tidningen nu precis, och så här står det :

image502

Det är lite ruggigt faktiskt..  Han var ju så ung :(
Sorgligt..
Men det är väl oftast så det slutar när man håller på med droger :/


Aja.. Nu skajag strax göra mig i ordning och gå till Arbetsförmedlingen, sen ska jag åka och handla med Åse!

Vad händer hos dig idag?


Kommentarer
Postat av: EgoElin

Usch :S hemskt när sånt där händer!

2008-04-04 @ 19:13:58
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: EgoElin

Usch :S hemskt när sånt där händer!

2008-04-04 @ 19:14:16
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0