Myskväll och äggkastning!

Igår kväll skulle jag och Lotta sitta i lugn och ro och mysa och kolla på film.. Trodde vi..
Popcornen var poppade och allt var fixat och klart..
Jag skulle bara värma min vetekudde i mikron.. Jag stog där i lugn och ro och stirrade på mikron medansn vetekudden snurrade runt där inne och blev varm..
Helt plötsligt hör jag en smäll.. Vad fan var det tänkte jag?!
Jag blev ju skiträdd.. Jag tittade ut genom fönstret och såg ett gäng på 4-6 ungdomar springa iväg..
Vad fan gjorde dom tänkte jag?
Men jag fick syn på var det var som orsakade smällen..

Fotade i morse

image531

image532

Så jävla vidrigt! Som tur är så var det inte ruttet iallafall! Det tackar jag för! :)
Men gissa vem som fick städa upp deras jävla klet.. Om du gissar på mig så gissar du rätt..

De får gärna kasta ägg på mina fönster, bara de städar upp efter sig!
Fy fan.. Alltså, vad får man ut av att kasta ägg?
Jag är fortfarande helt chokad, det är ju så lugnt här i vanliga fall..
Och eftersom att det är så sjukt mörkt på vår parkering så kunde jag ju inte se vem det var som kastade ägget!
Så first thing tomorrow ska jag ringa min vaktis och be honom fixa lite ljus på parkeringen!

Aja.. Myskvällen blev bra iallafall.. Vi hade mysigt och spelade Bingolotto (Utan vinst tyvärr) och kollade sen på film och åt popcorn!

Vad gjorde du igår?

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Haha..ja..lite händer dä allt ;)
Jag gissar på dej! jäklans skitungar!

2008-04-06 @ 19:39:25
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0