Ny kamera..

Jag håller på att försöka leta upp en bra kamera! Vi är så trötta på dessa gryniga bilder :/
Min pappa är ju fotograf så han hjälper mig att hitta en bra.. Tack papps!
Vi behöver ju ingen "värsting kamera" men iallafall en som tar ogryniga bilder! :)

Har hittat en som ser intressant ut HÄR
Plus att den är inte så fruktansvärt dyr! :)

Men vi ska kolla runt lite till innan vi bestämmer oss..


image612

Idag ska jag städa lite här hemma tänkte jag.. Och sen givetvis sitta en stund på balkongen när solen kommer dit! :)
Najs!

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag ska storstäda här hemma=)
Men jag ska också sätta mig i solen på balkongen. Gäller att passa på att få lite färg i ansiktet!

2008-04-24 @ 08:12:58
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: S t y l i s s i m o

svar: Det var så lite så. Alltid roligt att dela med sig. Kul att du gillade det.
//Fifi

2008-04-24 @ 11:59:48
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0