Polisen..

Jag ringde till polisen i lördags kväll efter att jag fått ett ägg kastat på mitt fönster..
De tog mitt nummer och så..
Och nu precis ringde det en man från polisen för att höra om jag hade mer att tillägga..
De hade ju tyvärr inte kunnat "fånga" dom än.. Eftersom att jag inte kunde ge nåt bra signalement..
Men jag ska snacka med grannen ovanför och se om han såg nåt.. Och så ska jag prata med vaktis.. Han kan ju hjälpa mig att sprida det vidare.. för det var kanske nån i huset mitt emot som såg nåt..

Polisen sa att det var populärt med äggkastning nu.. Det hade varit nånting i Svedala och i Staffanstorp också i helgen..
Så det är inte bara jag som har råkat ut för de :)

Aja.. Han skulle prata med Hässleholms polisen och ge dom sina anteckningar..
Så förhoppningsvis kommer de att åka fast.. För jag vill ju inte att nån annan ska råka ut för de.. Och jag vill att barnen ska lära sig en läxa!
Det är lixom inte hela världen med ett ägg och så.. Men jag tycker ändå att de ska göra rätt för sig!
Som sagt kasta så många ägg ni vill, bara ni städar upp efter er!
Jävla snorungar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, jag fick sålt allt, det var en liten rensning av skor som bara stått i garderoben och samlat damm :/ Nu finns det dock plats för nya små kärlekar hehe... Bilderna är från torso ja, såg att du också hade en bild därifrån va!? men du bor inte i malmö va? Kommer inte riktigt ihåg vart jag skickade packetet :) Kram

2008-04-07 @ 20:32:17
URL: http://ompawa.blogg.se
Postat av: Annika

Min första tanke var...men herregud ett litet ägg jaja..fortsatte o läsa... Ja de är inte kul att få städa upp efter andras hyss och tydligen har det blivit en trend mindre kul. Det roligaste jag läste var på slutet "Jävla Snorungar"!! haha...jför det é dom!

2008-04-07 @ 20:50:16
URL: http://annickahenriksson.blogg.se
Postat av: Annika

Min första tanke var...men herregud ett litet ägg jaja..fortsatte o läsa... Ja de är inte kul att få städa upp efter andras hyss och tydligen har det blivit en trend mindre kul. Det roligaste jag läste var på slutet "Jävla Snorungar"!! haha...jför det é dom!

2008-04-07 @ 20:50:49
URL: http://annickahenriksson.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja vad ska man säga förutom skitungar asså.

2008-04-09 @ 13:58:24
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0