Shoppat till Doris

jag, Ralle, Tania och hennes son Simon var i Stoby idag..
De har en zoo butik där som faktiskt säljer reptiler och diverse tillbehör till de..
De har ju fiskar och små djur också där såklart :)
Men jag blev väldigt förvånad över att de har reptiler.. i Stoby! Hehe..
Det är ju inte så vanligt att små zoo butiker har nåt annat än fiskar, hamstrar, kaniner och tillbehör till katt och hund..
Men de hade dom minsann!
Så vi köpte syrsor till henne.. Hon fick sig ett skrovmål när vi kom hem så nu sitter hon i fönstret och solar sig och smälter maten :)
Jag var tvungen att köpa en döskalle till henne! Den var ju så tuff! Haha..

image584

Och så har jag städat idag, så nu är här rent och fräscht och doftar gott hemma! :)

image585

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0