Skoooooooor! :)

Ralles reaktion på skorna!
R- "Älskling, vad är de för skor du har köpt"
Jag- "Ehh.. Jag var bara tvungen, dom är ju så snygga!"
R- "Mmm.. Men kommer du använda dom? Du har ju så många skor redan!"
Jag- "Klart jag kommer använda dom! Och for your information så använder jag alla mina skor MINST en gång!"

Karlar..  De förstår sig inte på sånt!
Och han klagar på att jag köper skor som jag "kanske inte kommer att använda"
Men han har köpt ett par MEGA platåskor med stilett klack  till mig som jag givetvis inte kan använda mer än just här hemma.. :D
Och de är väl använda ett par gånger bara..
Så dessa röda har jag ju mer användning av! :)
Eller vad säger du?
Visst måste man ha en massa skor!
Man måste ju kunna ha nåt att matcha med :P

Kommentarer
Postat av: Micke

"Måste Ha" Ett begrepp kvinnor använder ofta... Men i detta fallet med dem röda håller jag med. :P

2008-04-02 @ 09:06:31
URL: http://www.metrobloggen.se/m69

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0