Världens gosigaste!

Hej hopp gummi..... Haha!
Hur är läget så här på kvällen?
Med mig är det ganska bra, det är synd att klaga :P
Jag har tvättat och donat idag, hann tyvärr inte med nån fika med Tania idag :/
Det får vi ta en annan dag! :)

Jag var nere på stan med Åse och Nodde, hon skulle in på Apoteket och behövde hjälp med att ta hand on Nodde under tiden.. Eftersom att han blev opererad igår och fortfarande har lite ont så är han väldigt mammig!
Han är världens gosigaste! :)
Så jag fick stå utanför Apoteket och hålla honom sällskap medans Åse var där och hämtade ut hans penicillin..
Och det var ju så fint väder så vi satte oss en stund på en bänk i sta´n och Nodde fick sig en pölse :)
Sen gick Åse in på ett bageri och köpte fika så vi fikade lite här hemma..

Nu har jag precis kommit ur duschen och har renbäddat sängen och diskat efter maten! (Duktig är jag) :P
Och jag sitter här och lallar en stund.. Tänkte plocka undan lite saker sen och sätta in våra papper i våra pärmar.. :)

Vad hittar du på?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Jag ska ta ett snack med frisören som klippte mig så får hon rekommendera något bra..

Ja nu har båda stenarna ramlat av så jag har suttit och meckat med fransk manikyt istället men herregud, mitt tålamod räcker inte till det.

Bra med dig?

2008-04-09 @ 18:42:49
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Annika

Åh...du haft en sån där tråkig tvättdag som jag fy men skönt när det väl e gjort :))

Det blir sängdags tidigt ikväll jag är helt slut!
Så det blir lugnt dom sista timmarna här på kvällen, ska bli sååå skönt att bara koppla av :)

Ha det gott!

2008-04-09 @ 18:51:52
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0