Bli fotad!

Maddie var ju på Turning Torso och blev fotad på The Studio.
Och när hon var där så fick hon rekomendera ett antal personer som också skulle få komma dit och bli stylade och fotade.
Gissa om jag blev shokad när det ringde en tjej från The Studio i Malmö och sa att Maddie hade skrivit upp mig!
Och efter en stund när allt sjunkit in så bestämde vi att jag och 3 tjejkompisar skulle komma dit i slutet på januari..
Men så kunde inte en av kompisarna och jag insåg att jag inte hade råd att åka dit då, så jag bokade om.. Tills idag..
Men jag hade fortfarande inte fått pengar då.. :/
Så jag ringde återigen och bokade om tiden.. Så nu ska vi dit den 1 mars.. Min födelsedag!
Det ska bli så kul!
Maddie sa att jag förtjänar det.. Hon tycker att jag är värd att bli stylad och fixad och så dära..
Puss på henne! image130

Så den 1 mars ska jag och Lotta vara på Turning Torso i Malmö och bli fina!

Tack Maddie för att du tänker på mig!

image132

Kommentarer
Postat av: ingrid

Så kul det låter och vi ska ju ses efteråt. Hoppas jag känner igen dej!

2008-02-23 @ 15:47:10
URL: http://lollosmamma.blogg.se
Postat av: LieMie svarar

Låter jätte kul! Hoppas du får en bra dag!
Mvh LieMie

2008-02-24 @ 20:43:13
URL: http://liemie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0