Det var på tiden!

Jag är så glad.. Så fruktansvärt glad!
Jag går ju på ungdomsgarantin på Arbetsförmedlingen och har sökt mer än 50 jobb sen jag började där, men ingen har hört av sig mer än "tack för att du sökte, men nej tack"
Och så idag..
När jag kom upp fron tvättstugan innan så sa Ralle att de ringt från ett jobb jag sökt...
Gissa om jag blev spänd och nervös!
Han sa att de skulle ringa tillbaka igen eftersom att jag inte var där just då..
Jaja tänkte jag.. Då hör jag väl inte av dom igen :/
Men så för ca 20 minuter sen så ringde telefonen och jag svarade..
Det var en äldre kvinna i andra luren, och hon sa att hon ringde angående jobbet jag sökt hos dom.
Och undrade ifall jag ville komma på en intervju..
OM jag vill! Självklart sa jag och vi bokade tid nästa torsdag :)
Så nu svävar jag runt på små rosa moln och mår jättebra! :)
Så alla ni som också är arbetssökande.. Ge inte upp!

Vad händer hos dig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0