Doris!

Nu har doris legat i dvala hur länge som helst känns det som.. Tradigt..
Det har lixom blivit bekvämt för henne att när vi haft henne ute och badat så lägger hon sig i grottan och sover igen.
Men igår övertalade jag Ralle att ta bort grottan (Det finns ställen där hon kan gömma sig ändån) och se ifall hon blir mer aktiv och kanske tom vaknar!
Så igårkväll intog hon sin standard sov position. I ena hörnan av terrariet, och nu när jag kom upp så satt hon likadant fast i andra sidan terrariet.. Hon sitter och tittar ut genom fönstret!
Hon är så söt!
Så vi hoppas på sol idag så att hon ser att det faktiskt är dags att vakna nu!
Och när hon har vaknat ska vi ta henne till veterinären och göra en helundersökning! :)



(Inte nytagen bild men så tycker hon om att sova)

Ikväll blir det melodifestivalen! Mysigt! :)
Ska gå och göra cheesecake nu tänkte jag.. Så jäkla gott!

Vad händer hos dig idag då?

image45


Kommentarer
Postat av: lollosmamma

Melodifestival så klart, Jag vill egentligen inte, men jag kan inte låta bli!
Promenad i det fina vädret blir det nog åxå...

2008-02-16 @ 08:43:57
URL: http://lollosmamma.blogg.se
Postat av: Maria

Haha..sådär sover våra också. Ibland häpnar man över att de ens kan somna i de mest konstiga ställningar^^

2008-03-13 @ 16:43:13
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0