God morgon

God morgon, god morgon!
Uppe innan tuppen idag med ja :)
Ja e morronpigg som bara den! Men de e skönt tycker jag att gå upp tidigt, för man hinner ju få mer gjort på dagen!
Och jag e ju arbetslös för tillfället , så jag söker jobb och så på dagarna :)
Jaha.. Idag blir nog en slödag tror jag.. Ska söka några jobb.. Gå till Apoteket när de öppnar kl 10 o köpa lite nödvändigt kraffs..
Sen tror jag att jag ska baka lite.. Har vatt sugen på att baka i några dagar nu.. Och igår hittade jag min image23-form
och alla vet ju vad de e för dag imorgon! :)
Så en kaka blir det nog idag.. Ralle jobbar ikväll så nåt får jag ju sysselsätta mig med!
Imorgon ska vi bjuda över Åse och Nodde på fika!
Sen på kvällen ska jag och Ralle äta bakad potatis och myyyyyyysa! :) De e vi bra på!
Ohh.. Ja e så lycklig att jag har Ralle.. Han e världens bästa!

Nu ska jag läsa lite bloggar och surfa runt lite tänkte jag!
Vad ska du göra idag?

image30


Kommentarer
Postat av: emelie

godmorgon. idag ska jag vara i skolan till fyra :P

2008-02-13 @ 07:11:17
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0