Grannar!

Som jag skrev igår så har vi fått nya grannar precis ovanför..
Och idag träffade jag dom.. Jag presenterade mig och sa att om de behövde bärhjälp så kunde de plinga på.
Och 2 minuter efter jag sagt det så plingade det på dörren, givetvis hjälpte jag till och bar.
Han är jättetrevlig, det är en man i 35 års åldern med två döttrar.
Verkligen supertrevlig!
Jag är glad att vi fått sån fin kontakt.. För det underlättar ju om man kan prata med sina grannar :)



Jag var på arbetsförmedlingen kl 9 i morse.. Det gick bra.. Fick redovisa jobben jag sökt och så.. Och vi var där bara i typ 20 minuter.. Sen stannade jag och Becki (henne träffade jag 1:a dagen på Af och vi umgås ibland) kvar och snackade med några andra.. Tiden bara sprang iväg och jag var inte hemma förräns vid 11 tiden :)

På tal om något helt annat så läste jag mammas inlägg om igelkottarna.. Så det ska jag göra imorgon!
För jag älskar djur och hade jag kunnat så hade jag tagit hand om alla! :)

Mmm.. Vad har du haft för dig idag?

image111

Kommentarer
Postat av: laijna

Det är jätte kul med trevliga grannar :D

2008-02-22 @ 15:36:45
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0