Kvällen

Jaha.. Då va man själv hemma.. Mannen jobbar.. Åse och Nodde va här precis en liten stund o gosade o pratade lite..
Hon e verkligen världens bästa! En snällare och ärligare människa får man leta efter!
Jag är så glad att jag har henne.
I o me att min mamma image22 bor en bit härifrån så träffar jag henne sällan, men vi pratar i telefon nästan varje dag.
Så känns det skönt att ha Åse så nära (hon e i mammas ålder.. Nästan som en extra mamma, fast ändå inte) :) .. Henne träffar jag varje dag, vi hittar på massa saker typ matar dom gamiga ankorna i parken o e ute me Nodde o fikar o sånt!
Och jag kan åxå prata med henne om allt! Det känns skönt..
Ohh.. Nu när jag tänkte på mamma.. Min mamma.. Jag saknar henne!
Hon e bra min mamma! Hon bor i Malmö me sin rälie man.. Hehe..
Nädå, han e go han!
Hon och pappa e separerade sen i april 2005 så nu bor hon i Malmö me sin Seb!
Och pappa bor kvar i huset!
Han har åxå en ny kvinna.. Anita! Hon e åxå bra hon..
Men mamma o pappa e ändå bäst!

Nämen.. Nu snurrade jag iväg på nåt helt annat ju.. Hehe.. Jaja.. Sånt som händer :)
Aja.. Nu ska jag se bygglov och sen i huvudet på Gynning!
Nån mer som ska se Gynning? =)



Kommentarer
Postat av: missmaddis

Älskar dig Lollo

2008-02-12 @ 23:02:29
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0