Lördag!

Igår gick jag hem till Åse och hämtade Nodde.. Var ute en runda.. Gick hem och slappade lite.. Ut med Nodde igen..
sen var det dags att laga mat! Tacos!
Supergott..
Eftersom att Åse inte kan äta kött (Eller soyafärs) så hade jag köpt kräftsallad till henne.. Och givetvis massa grönsaker! :)
Vi började äta strax innan 19, så vi hade gott om tid på oss innan melodifestivalen skule börja.
Vi åt och pratade om en fladdermus som hade flugit in i vår källare, Åse fick hjälpa en av grannarna att få ut den.
Den var tydligen jättesöt! :)
Och så hade vi Animal Planet på tv:n i bakgrunden och där var sengångare.. Så vi började prata om såna djur också..
Och Åse tycker att surikater är himmla söta! Jag har en annan favorit.. Men jag kom givetvis inte på vad det djuret hette! Men nu så! LEMUR! :)
Jaja.. Iallafall.. Melodifestivalen var bra tyckte jag.. Men där var ju två bidrag som inte hörde hemma där! Tyckte vi iallafall! :)
Vi var eniga om at Sanna skulle gå vidare.. Sen var vi lite tveksamma om vem vi ville skulle gå vidare..
Men de som gjorde det var bra :)
Och att Carola gick till andra chansen! Såg ni hennes min? Hon blev helt förvånad! Hehe..
Aja.. Idag ska jag och Ralle gå till blomsterlandet och kolla krukor och så. Dags att plantera om lite nu! :)

Vad händer hos dig idag?

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0