Min sambo är byxlös!

Det är faktiskt sant! Han har lyckats slita sönder alla sina jeans..
Och så är han en typisk man.. En sån som HATAR allt vad affärer heter..
Han går inte frivilligt och handlar..
Men men.. Idag var jag ute och shoppade..
Hittade ett par snygga jeans i hans storlek.. Köpte dom.. Gick upp till hans jobb.. Han provade.. Attans..
De passade inte.. Var för små i skrevet.. hehe.. Stackarn... Gick tillbaka till butiken ochlämnade tillbaka dom och tog en annan modell.. Gick upp till Ralle igen.. Han provade.. De var för stora.. Attans..
Aja.. Det var ju bara att gå ner till affären igen och byta till en mindre storlek.. Hehe.. Expediten fnissade lite när jag kom in en tredje gång :)
Trevligt att man kan glädja någon iallafall! :)
Jodå.. Jag bytte till en mindre storlek.. Men jag orkade inte gå upp till honom en gång till så det får va sålänge.. Han får prova dom när han kommer hem inatt! :)
Hoppas de passar!

Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: ingrid

Det hade ju inte varit bra om något (!) kommit i kläm, hahahaha

2008-02-20 @ 17:39:32
URL: http://lollosmamma.blogg.se
Postat av: Emma

Svar: Ja, mopsarna är jättesöta!! :)

Haha, men väldigt snällt av dig att engagera dig så! :) Själv har jag varit barnvakt idag...

2008-02-20 @ 18:08:50
URL: http://rocki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0