Min syster!

Min kära syster!image7
Hon har kommit tillbaka till mig efter några år av bruten kontakt..
Tyvärr blir det så ibland..
Hon har haft det svårt o brottats med sina problem precis som jag, därför vart det lättare att inte ha kontakt under tiden.
Men på julafton 2007 såg jag att hon hade addat mig på msn! Världens bästa julklapp! Jag blev så glad, och vi började genast prata massa minnen osv.. Det visade sig att det var vår kusin som hade hjälpt henne att lägga till mig på msn.. Hon e precis som jag sjukt haj-tekk! Hehe..
Ja, det var ju ett tag sen vi träffades och hennes som Jonathan hade hunnit bli 9 år!
Stor kille nu ju!
Hon skickade ett foto..
Min fina syster och hennes son!


(Klicka för förstoring)

Han e verkligen världens goaste unge! image6
Och min syster! Jag är så glad att du kom tillbaka efter allt skit!
Du e bäst och jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt att ni återigen har kontakt med varandra!!

2008-02-12 @ 10:38:51
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: mamma

Så go Virres son ser ut, men han är säkert busig!

2008-02-13 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0