Morgon!

Fan vad jag mår bra idag!
Hehe.. Det är härigt att vakna upp på morgonen och verkligen känna att man mår bra!
Det är väl delvis för att jag fick det där samtalet igår..
Åhh.. Spännande.. Jag längtar tills nästa torsdag!
Det är min första arbetsintervju.. Så jag är lite nervös..
Jag har ju jobbat innan.. Men det jobbet bara hoppade på mig..
Jag var på min kusins jobb.. Sibylla! (Woohoo!)
Och skulle åka in till malmö, så kommer pizzabagaren ut och frågar min kusin ifall hon känner nån som kan jobba på sibylla (Det ligger en pizzeria vägg i vägg med hennes jobb och pizzabagaren skulle ta över Sibylla i grannbyn)
Ja sa hon då.. Min kusin.. Där stog jag som ett frågetecken.. jag hadeju ingen erfarenhet av att jobba i gatukök..
Men visst.. han vände sig mot mig och frågade "när kan du börja"
Haha.. Sen jobbade jag där i lite mer än ett år..
Så kan det gå.. Det gäller att vara på rätt plats vid rätt tid :P
Så att jag är ganska nervös faktiskt..
Vad ska jag ha på mig?!
Det är ju ett äldreboende.. Så det kanske inte passar sig med kort kjol och höra klackar? :)
Hjälp mig!
Snälla.. Vad ska jag ha på mig?

image167


Kommentarer
Postat av: Sandra

När det gäller kläder till arbetsintervju, så ska du se till att du trivs i kläderna! Dom ska inte heller vara för utmanade eller trasig/skitiga. Hela rena kläder som inte avslöjar för mycket är mitt tips till dig. Går jättebra med jeans och en t-shirt, skjort och en tröja över. Se bara till att det inte står nått knepigt på tröjan lr t-shirten.
Lycka till på intervjun.

2008-02-27 @ 12:31:33
URL: http://niionstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0