Respons!

Ojojoj!
Lite shokad är jag allt.. Jag började blogga för någon vecka sen och mitt besöksrekord var 33 unika besökare igår..
Men idag.. Idag har jag haft 68 unika besökare och fått många fina kommentarer!
Det tackar jag så mycket för! <3
Tänk att det finns så fina människor där ute.. Som inte har svårt för att säga vad dom tycker (när det är något positivt)
Tyvärr är det ju alltid lättare att hugga på något man inte gillar..

Men jag vill fråga vad just du vill läsa om i min blogg!
Vad ska jag skriva om för att du ska stanna kvar och inte klicka bort mig när du läst rubriken?
Jag är tacksam för alla svar och synpunkter och det hade varit roligt om någon av er hade svarat iallafall! :)

Tänkte skriva lite om mina tvångstankar sen, är det något som skulle vara intressant att läsa om?

Kommentera gärna, jag lovar att jag inte är farlig ;)
image142

image153

Kommentarer
Postat av: L 162 cm - 95 kilo

Jag hade ju verkligen velat höra mer.. Skulle väldigt gärna vilja snacka med dig på msn om du har tid.. så adda mig om du vill..lättare att prata där:) Tycker att du är helt fantastisk! Har länkat dig också..hoppas det var okej:)

2008-02-24 @ 12:04:07
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Mary

Ja, det skulle jag väldigt gärna vilja höra om. Tycker sånt är intressant :)

2008-02-24 @ 12:47:50
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0