Jag är oförglömlig!

Ja, det är sant!
I julas så gjorde jag lite julgodis (Knäck, ischoklad och vaniljkola)
Och gav en påse med blandat godis till våran vaktmästare!
Och i fredags när han var här och lånade oss sin borr så sa han att hans sambo fortfarande pratar om min knäck! Haha!
Hon hade sagt att "Den där knäcken alltså, vi får ta och beställa lite till jul"
Gulligt!
Jag älskar att baka och pyssla i köket, och när det blir uppskattat så är det super kul!

Och på tisdag är jag ledig så då tänkte jag att jag ska baka lite bullar..

Idag blir det jobb, eller ja ikväll!
Och vår OB har blivit höjd så nu får jag min vanliga timlön plus 45 spänn när jag jobbar helg!
Gött som fan! Woohoo! Haha..

Vad ska du hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack så mkt=) Allt bra med dig??!

2008-07-06 @ 18:42:06
URL: http://thisismetakeitourleaveit.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja visst är den fin :D



Idag har jag varit hos jourtandläkaren och sen mest sovit, inte den roligaste dagen man kan tänka sig alltså :S

2008-07-06 @ 21:53:51
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0