Lovely!

Vilket väder vi hade igår! Helt underbart ju!
Sol och varmt.. Men det blåste ändå lite så det var inte för varmt :)
Och det ska tydligen bli sol och varmt idag också!
Härligt! Då ska jag gå bort till Åse och sola lite med henne..
Efter att tvätten är klar då förståss..
Jag har inte tvättat på ett tag.. Jag har haft fullt upp med massa annat, så där är en del att tvätta nu.. Hehe..
Och så ska jag ju övningsköra lite, jag har inte kört med honom på mer än ett år, men det går säkert jättebra ändå! :)

Jahopp..
Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Postat av: nicolina

Hoppas du får en trevlig dag!

Beskök gärna min blogg.

2008-07-05 @ 14:06:12
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0