Shoppa!

God morgon!
Hoppas att du har sovit lika gott som jag! :)

Idag ska jag och Ralle ner till stan och kolla på en ny kaffekokare..
För den vi har nu har gett upp :/
Kaffet rinner över och det är inte kul alls.. Jag har pratat med de so, vi köpte kaffekokaren hos, och de har haft samma problem med flera kaffekokare av samma märke..
Tradigt, det är ju inget billigt skit..

Aja.. Så vi ska kolla på en sån här istället :



Tjusig tycker jag!
Fast vi vill ha dne i rött! :P

Sen ikväll ska jag jobba, och imorron är jag ledig! Woohoo!
Haha..

Vad händer hos dig idag?



Kommentarer
Postat av: Zandra

Jo det e toppen här med=) Snygg kaffekokare ;) hehe vad jobbar du med?

2008-07-07 @ 16:39:55
URL: http://thisismetakeitourleaveit.blogg.se/
Postat av: tipsar'n

kanske har du redan köpt å då är mina råd överflödiga, men för säkerhetsskull!



Moccamaster is da shit när det gäller kaffe. överlägset bäst helt enkelt. snygg? njo. men det viktiga är att den gör gott kaffe!



glöm inte dubbelkolla så ni får den med med droppskydd (den du har på bilden).



tjo!

2008-07-18 @ 19:41:29
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0