Fint väder igår

Ja, till och från iallafall..
Men jag passade på att gå ut med Nodde en timme, vi var och matade ankorna!


Nodde och ankorna!



Där var två bebisar! Super söta!



Undrar vad Nodde tänker! Haha



Han tröttnade efter ett tag och satte sig ner



Han är så fin!



Sötnos!




Tog en bild på naturen.. Ser ut som ett vykort tycker jag!



Så det var najs att gå en runda med honom.. Han går så sakta så man hinner lixom med att slappna av och så!
Härligt!

Nä, nu ska jag klä på mig och gå ner till körskolan!

Snart är det dags!

Vad ska du göra idag?



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va konstigt att du fick ett annat svar än min kompis, hennes sida såg jue likadan ut!



Fina bilder=)

2008-06-25 @ 09:42:33
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: egoelin

Huuuu. Precis efter mitt fågelhatarinlägg ser jag dom här bilderna..haha!

2008-06-25 @ 18:38:21
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0